جلسه شوراي سلامت استان يزد
طي نشستي با حضور استاندار يزد جلسه شوراي سلامت استان يزد در استانداري يزد برگزار شد .


به گزارش روابط عمومي استانداري يزد ، ابوالقاسم عاصي استاندار يزد در اين نشست بااشاره به اينكه خدمت به بندگان خدا بهترين عبادت محسوب مي شود ، اظهار داشت تمام دستگاههاي اجرايي مرتبط با سلامت موظفند در ارائه خدمات مطلوب به شهروندان سعي و تلاش خود را انجام دهند

.وي با تقدير و تشكر از رئيس جديد دانشگاه علوم پزشكي استان يزد ،گفت : دكتر ميرمحمدي در طول اين چند ماه با پشتكار و سعي و تلاشي كه داشتند خدمات خوب و ارزنده اي را در استان مشاهده نموديم .

عاصي همچنين از معاونين و زير مجموعه دانشگاه علوم پزشكي استان يزد تشكر كرد و افزود : زحمات تيم جديد دانشگاه علوم پزشكي محسوس و قابل ارزيابي مثبت است

.استاندار يزد تاكيد كرد :دستگاههاي اجرايي با يك برنامه ريزي و هماهنگي جدي در كاهش بيماريهاي شايع در استان يزد (بيماري هاي قلبي و عروقي و ديابت )بايد تلاش خود را انجام دهند .

 در اين نشست ، دكتر محمود نوري شادكام دبير شوراي سلامت استان يزد گفت : طي مصوبه اي با توجه به كمبود اعتبار تخصيص داده شده به برنامه مبارزه با سالك پيشنهاد شد دبيرخانه اين شورا نسبت به تدوين برنامه عملياتي چند ساله با محاسبه اعتبار مورد نياز برنامه اقدام و به سازمان مديريت وبرنامه ريزي ارسال نمايد .

وي اظهار اميدواري كرد : امسال با تامين اعتبار اميدواريم ديگر مركز بهداشت استان يزد با مشكل جدي در زمينه مبارزه با سالك مواجه نشود .

نوري شادكام گفت : همچنين مقرر گرديد نيروي انتظامي استان در خصوص همكاري مامورين تحت امر فرماندهي در رابطه با اتلاف سگ هاي ولگرد دستورهاي لازم را صادر كند .

دبير شوراي سلامت استان يزد افزود: از طريق فرماندهي نيروي انتظامي به معاونت انتظامي و فرمانده انتظامي شهرستان يزد مورد فوق ابلاغ گرديده است

 

منبع:روابط عمومی استاندار یزد
پایگاه خبری تحلیلی یزدفردا
 

 

 

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا